По-русски
Поршневі компресори Bitzer

Компресори Bitzer (Німеччина)
Відділ продажу: +38 (097) 610-15-15
e-mail:   sales@bitzer.kiev.ua

Ціни і наявність - за запитом.


ТОВ "СКС"
03115, Україна, м. Київ,
бульвар Вернадського 5/19, оф. 18

Доставка по всій Україні.


Поршневі компресори Bitzer для транспортного застосування типу 4UFC (Y) .. 4NFC (Y)

Повний технічний опис (англ.) KH-540-2 № арт. 80210701 DE / EN 01.05.2006


З представлених сьогодні на ринку поршневих компресорів, алюмінієві компресори є найбільш компактними в своєму класі. Можна систематизувати області застосування транспортних холодильних систем таким чином:

Поршневий компресор Bitzer для транспортного застосування
Транспортне кондиціювання:

  • Салони пасажирських і багажних залізничних вагонів, вагонів-ресторанів
  • Кабіни машиністів локомотивів
  • Салони і кабіни водіїв міських і міжміських автобусів, тролейбусів, трамваїв
  • Суднові приміщення
  • Кабіни і посади керування саморушних машин: великих екскаваторів та підйомних кранів різного типу, будівельних і дорожніх машин, машин військового призначення

Транспортне охолодження:
  • Рефрежератори-контейнери
  • Фури, напівпричепи-рефрижератори
  • Охолоджувані автофургони
  • Вагони-рефрижератори

Компресор виробництва Bitzer встановлюється в моторному відсіку на шарнірну полку моторної рами. Привід на компресор здійснюється від основного мотора через шківну передачу. Шків компресора змонтований на електромагнітній муфті, яка здійснює передачу моменту від шківа на вал компресора за сигналом термостата.

У конструкцію транспортних поршневих компресорів додані специфічні рішення, що відрізняють їх від звичайних поршневих компресорів. У циліндрах встановлені сталеві гільзи з «плато» - хонингованням для забезпечення дуже великого ресурсу роботи.

Для більшої стійкості вала і шатунно-поршневих груп при роботі в компресорах такого типу вал з боку сальника спирається на нетиповий для конструкції малих поршневих компресорів великий роликовий підшипник кочення.

У корпус інтегрований масловіддільник і регулятор тиску в картері для запобігання сильного виносу масла при пуску холодного компресора або при неоптимальних режимах його роботи.


Особливості:
  • R134A, R404A/R507A
  • Відкритий тип компресора з розширеним діапазоном швидкості
  • Алюмінієвий корпус
  • Компактні розміри
  • Різна продуктивність з ідентичними розмірами
  • Клиноременева передача з електромагнітною муфтою
  • Широкий діапазон швидкостей: від 500 до 3500 хв-1 для 4.FC і 6.FC (від 500 до 2600 хв-1 для 4.FR)
  • Запатентоване ущільнення валу
  • Легкий доступ для обслуговування
  • Низькі втрати на тертя
  • Загартовані хромовані поршневі кільця
  • Шатуни з великим розміром опорної поверхні
  • Відсутність люфта, незалежно від температури тіла і робочого стану, розраховані на екстремальні навантаження на високій швидкості
  • Заслінка клапанів виготовлена з ударміцної пружинної сталі
  • Висока ефективність за рахунок оптимізації геометрії та динамічні характеристики робочих клапанів
  • Конічний кінець валу для точного монтажу елементів привода
  • Регулювання потужності здійснюється на одному з газових потоків на всмоктуванні
  • На циліндрі встановлений електромагнітний клапан
  • Електричний контроль (термостат, реле тиску)


© 2024 ТОВ "СКС" (Київ, Україна)